De reis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Klumpkens - WaarBenJij.nu De reis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Klumpkens - WaarBenJij.nu

De reis!

Blijf op de hoogte en volg Anne

02 Februari 2016 | Australië, Sydney

De vlucht:

Zondag 31 januari... De dag! Wat was ik nerveus!
Samen met papa, mama, Eva en Elles reden we naar Schiphol, ook Silvie kwam me uitzwaaien met Minte en Rune. Eenmaal op Schiphol aangekomen ben ik meteen gaan inchecken en kon ik mijn zware Backpack gelukkig achterlaten. Daarna "gezellig" wat van drinken... Pff in de eerste instantie kreeg ik niks weggeslikt maar de kinderen en Eva zorgden voor de nodige afleiding. Een dolle boel was het

  • 02 Februari 2016 - 22:34

    Mama:

    Dat was 't zeker een hele spannende dag!!! Het was ook even slikken toen je door de douane ging maar tegelijk barste ik bijna uit mijn vel van trots Mijn "kleine" meisje wat 't toch maar effe doet!!! Gelukkig weten we nou dat je goed bent aangekomen en dat je enthousiaste verhalen appt en .......natuurlijk lang leven Skype!!
    Nou lieverd nog heel veel plezier en elke dag effe in je arm knijpen dat het echt waar is je bent echt in australie. Lekker genieten hoor en tot snel via Skype of de app.
    Dikke kus mama

  • 02 Februari 2016 - 23:13

    Marloes:

    Ha Anne!
    Goed om te horen dat alles goed is gegaan!! Geniet van deze mooie ervaring
    Groetjes Johan Marloes isa en Britt

  • 04 Februari 2016 - 11:29

    Karin Dekkers:

    Heee daar ben je dan! Leuk hoor! Fijn dat we je hier een beetje kunnen volgen. Nu gaat de reis echt beginnen! Ik zal met carnaval een drankje op je drinken want dat mis je nu helaas. Maar volgens mij kan er geen carnaval op tegen de leuke dingen die je daar gaat doen. Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 32436

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 23 Maart 2016

Backpacken in Australië

17 Januari 2011 - 14 Maart 2011

8 weken naar zuid-afrika

Landen bezocht: