De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Klumpkens - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne Klumpkens - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Februari 2016 | Australië, Sydney

De eerste dagen in Sydney

De eerste nacht in het hostel viel niet mee dus ik werd dan ook heel moe wakker. Anne sliep nog even lekker door en pas tegen half 7 wakker omdat ik moest plassen en de deur nog steeds kapot was. Ik stopte m'n schoen tussen de deur zodat deze niet in heg slot viel. Daarna nog even geprobeerd om verder te slapen maar dat lukte echt niet. Het was erg warm in de kamer en ik was inmiddels al ver over m'n slaap heen. Uiteindelijk tegen half 8 uit bed gegaan en klaargemaakt voor de dag. Naast het hostel zit een koffie barretje en daar hebben we lekker ontbeten. Hierna zijn we gaan lopen richting het strand. Hoe dichter bij het strand kwamen hoe enthousiaster we werden! Een strak blauwe lucht, een prachtige baai en een heerlijk strand! Dit is het: VAKANTIE.

Na heerlijk genoten te hebben van het lekkere weer, de fijne sfeer en de gezellige mensen liepen we terug naar het hostel om het slot te laten maken van onze kamer en voor een meeting met de mensen van Australiën backpackers. Hier kregen we allerlei info over de omgeving, hoe het openbaar vervoer hier werkt en konden we vragen stellen oven wat we allemaal nog wilden weten. We kunnen ten alle tijden met hun contacten waar we ook zijn en dat geeft me wel een fijn gevoel.

Hierna zijn we met de bus naar Manly gegaan. Hier hebben we lekker in het zonnetje wat gegeten en genoten van ons eerste biertje! Hierna hebben de Ferry genomen richting Sydney! Heerlijk om even lekker op de boot van het uitzicht en het lekkere weer te genieten! Eenmaal in Sydney aangekomen zijn we natuurlijk naar het Oprah house en de Harbour Bridge gegaan. Heel veel foto's gemaakt en lekker op het terras gezeten! Deze keer geen bier want dat hakt er toch wel in zo in de zon

• 20 Februari 2016 - 18:59

Thiely: