nog maar een week... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Anne Klumpkens - WaarBenJij.nu nog maar een week... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Anne Klumpkens - WaarBenJij.nu

nog maar een week...

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 Januari 2016 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,

Nog maar een week en dan begin ik aan een nieuw reisavontuur.
Na verschillende reizen met verschillende bestemmingen is het nu "time to go Down Under"
Na vele verhalen van verschillende kanten ben ik uiteindelijk super nieuwsgierig geraakt en gaat het nu gebeuren:
BACKPACKEN IN AUSTRALIË!!

Het plan:

Ik start mijn reis in Sydney, hier word ik opgehaald door iemand van Australien Backpackers en heb ik een slaapplek voor drie nachten in een hostel. Hierna heb ik nog drie dagen die ik in Sydney kan doorbrengen. Van 6 t/m 20 februari ga ik samen met Anne ( een meisje uit Eindhoven die ik via een reizigersforum heb leren kennen) met een camper touren tot aan Brisbane.

Hierna is het plan om richtig Cairns verder te reizen en daar richting Port Douglas te gaan om van het oudste regenwoud ( Daintree) te gaan genieten.
Ook zal ik in die richting gaan, om te leren duiken in het prachtige "Great Barrier Reef".

Vanuit Cairns zal ik een binnenlandse vlucht gaan maken naar Melbourne en dan doorreizen richting Sydney waar ik op woensdag 23 maart om 6.00 uur het vliegtuig weer instap naar Nederland.

Dit is mijn globale planning maar ik zie wel wat ik tegenkom wie weet hoe het zal gaan lopen...

Ik ga vooral mijn best doen om het "no worries- gevoel" te krijgen en hopelijk mee terug naar Nederland te nemen.

Nog een weekje vol met allerlei verplichtingen en dan... gaan met die banaan! IK heb er zin in!

Tips zijn altijd welkom!!

Liefs Anne

  • 24 Januari 2016 - 00:07

    Paul:

    Lekker joh. Straks ff geen verplichtingen en lekker genieten. Mss nog ff de Australian Open bezoeken. In ieder geval veel plezier de komende tijd. Alaaf. X

  • 24 Januari 2016 - 01:44

    Sandra:

    Super reis ga je tegemoet!! Benieuwd naar alle verhalen hier!! We keep in touch! Xx

  • 24 Januari 2016 - 14:01

    Karin:

    Ik ga je volgen! Geniet er enorm van en maak mooie herinneringen!

  • 24 Januari 2016 - 20:49

    Patricia:

    Heerlijk zo'n vooruitzicht!! En super leuk om je verhalen/avonturen te kunnen lezen dadelijk!
    Heeeel veeeel plezier!

  • 24 Januari 2016 - 21:21

    Sabine:

    Dat is aftellen! Nog even bikkelen en dan lekker alles loslaten. Ben heel benieuwd naar alles wat je daar gaat meemaken, voor mij ook weer een beetje herbeleven, hoop ik, als de oude herinneringen een beetje willen opborrelen...:-)! Veel succes met de laatste loodjes. X

  • 24 Januari 2016 - 23:24

    Marloes:

    Hele fijne reis! Geniet ervan en ben benieuwd naar je verslagen!!!

  • 29 Januari 2016 - 08:47

    Silvie:

    O zo super gaaf...lieve Anne! Wat een avontuur ga je tegemoet. Ga er idd vooral van genieten en zoals je zelf al zegt "No worries"

  • 29 Januari 2016 - 08:51

    Silvie:

    (Fijn....de rest van het bericht staat er niet bij!! Nou dan hier op nieuw aanvullen) Geniet nog lekker van de voorbereiding en zondag kom ik je samen met mijn meisjes nog even knuffelen en uitzwaaien op Schiphol. Ga je wel heeeeeeel erg missen hoor (snik snik).

  • 30 Januari 2016 - 23:15

    Mama:

    Lieve Anne morgenvroeg brengen wij jou naar Schiphol en gaat je grote avontuur beginnen.Lieverd we zijn erg trots op jou en we hopen dat je een toptien hebt.We houden contact.Love you mama en papa

  • 31 Januari 2016 - 21:27

    Frits:

    Het was heel gezellig op Schiphol en een fijne reis ,geniet in volle teugen van de bijzondere momenten die je mee zult maken.frits

  • 01 Februari 2016 - 15:24

    Eva:

    Woehoe,
    je bent er EINDELIJK!!!
    Nu lekker slapen en dan de eerste dag van je grote avontuur.
    spreek je snel, x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 32471

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 23 Maart 2016

Backpacken in Australië

17 Januari 2011 - 14 Maart 2011

8 weken naar zuid-afrika

Landen bezocht: